divendres, 18 de setembre del 2009

L'opinió dels lectors del Periòdico de Catalunya: la meva opinió


El passat dimecres 16 de Setembre el Periòdico de Catalunya publicava a la secció l' Opinió dels Lectors la meva carta. Tot i no ser el tema d'aquest bloc, si té relació amb la meva professió d'Infermera i , sobretot , té a veure amb temes de salut.


Arrel del que va passar amb Rayan, fill de la primera víctima de la grip nova a Espanya em va venir a la memòria quan vaig començar a treballar com Infermera.Aleshores em vaig trobar amb situacions laborals pròpies de la inexperiència. Era conscient que hi havia de passar, pensava que era el preu que havia de pagar per exercir en la professió que m'agradava, en la meva vocació.

Tenia 20 anys i moltes ganes d'exercir, ajudar i aprendre. Però ara, vist amb els ulls de l'experiència i la maduresa, penso que ningú hauria de passar per situacions semblants. Al igual que els nostres pacients, les infermeres som persones i ens mereixem treballar amb seguretat, dignitat i protegits de conseqüències negatives del desenvolupament de la nostra feina. S'ha de cuidar de qui cuida.(tot el personal sanitari que desenvolupa la seva activitat amb persones malaltes o que necessiten qualsevol tipus de tractament o actuació sanitària).



Així que vaig escriure unes línies que són les que s'han publicat:

Carta destacada del dia: " Els infermers necessiten més formació progressiva"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada